RSS

Monday, June 28, 2010

Make Over...


Salam, 

Dalam masa sibuk merealisasikan impian supaya teratai ku menjadi ros yang mekar, sempatlah jugak menampal tisu pada barang2 yang rasa macam dh jemu nk pandang,  yang telah beberapa kali keluar masuk stor dan teragak2 nak buang  tapi rasa sayang menebal dihati...tapi bila dh di tampal tisu, dalam hati berkata jugak, sayangnya kalau dibuang, cantik jugak ropenya bila di solek2 tu...kes masuk bakul naik lift nih....


Lamp shade lama  yang dh  tak rupe lamp shade sebab dh kena  conteng, tukang conteng belum dapat dikenalpasti sehingga ke saat ini,(dh bertahun2). 





Bakul Buluh









Yang ini  tong jiran, Ana, ini pun sama kes, dh jemu sangat tengok tong ni, warna asal merah menyala..

Psssttt, tuannya tak tenguk lagi niii..tak tahu entah suka entah tidak..harap2 Ana suka.


Sekian, Wassalam, jumpa lagi, doakan teratai kak azi jadi roses  yang mekar cantik ye.

2 cup of coffee(s):

Maite - vitoma said...

Precioso todo.
Bss

ellina said...

ya ALLAh ya TUHAN ku kau makbulkan lar doa makcik ku ini supaya teratainyer menjadi roses yg bermekar-mekar...

ps : errrmmm tp boleh ker teratai jd rose???hurrmm...huhu..

Post a Comment